Veterinärbesök

Hejsan!

Idag har det väl inte hänt så mycket egentligen. Mamma, pappa och jag följde alla tre med till veterinären med lilla Chica. Vi skulle bara vaccinera och göra en klinisk undersökning för att kolla så att allting är okej med henne nu när hon börjar bli "till åren", hela 9 år nu. Allt såg i alla fall prima ut och jag tyckte det var rätt spännande att vara där med tanke på att det är just på ett sådant ställe jag ska börja jobba i framtiden, förhoppningsvis!

En sak måste jag faktiskt berätta! Det kanske bara är jag som ba "WOW" över detta men i Farsta centrum säljer dom alltså bananer för 12 kr/kg?!! (whaaat). Hahahaha alltså jag vet inte om någon ens bryr sig för det kanske bara är jag som hypar över bananer men bananer är fan mina älsklingar <333

Kom hem vid typ klockan 18, började laga mat, insåg att jag inte hade någon tomatpuré, gick och köpte tomatpuré, fortsatte laga mat, fixade vitlöksbröd, satte in dem i ugnen, satte mig och åt, insåg att vitlöksbröden blivit sönderbrända, hatade livet och satte mig och tjurade i soffan. Nu sitter jag och glor på SOS djur och har ångest inför morgondagens matteprov. Ingen kul dag.

Såhär fina var mina vitlöksbröd när jag tog ut dom ur ugnen :))))))

/Clarissa
Clarissa | |
Upp