How to be single

Hej vänner!

Har varit lite frånvarande, men det har inte hänt ett piss i mitt liv. Nu är det dock sportlov och det innebär ledighet, skönt! 

I lördags red jag ett dunder pass på min lilla bebis silverstone. Bästa! Tror det har blivit en ny favorit. Vi fick även rida för en annan ridlärare och det var faktiskt super kul, hon hade sån positiv energi att det smittade av sig och jag hade sån härlig känsla efter passet att jag bara ville rida mera mera mera! 

I söndags jobbade jag heldag, 6-17. Det innebar att larmet stod på 5 men det kändes faktiskt inte så jobbigt att gå upp, det börjar ju gå mot ljusare tider nu och jag blir piggare och gladare. Super kul! Älskart! Efter jobbet så var det bara hem duscha och göra i ordning mig, sen mötte jag upp Lisa i stan. Vi tog en dunder snabb middag på donken sen gick vi på bio. Vi såg "How to be single" och den va faktiskt jätte bra tycker jag! Skrattade en hel del. Bion va slut vid 11 och då skulle vi hem till Lisa som bor i Värmdö. Så vi va hemma hos henne vid typ halv 1, då satte vi på en film och pratade och mös lite bara. Vi gick och la oss vid 3 ungefär och jag hann bara lägga huvudet på kudden sen somnade jag direkt. Hade ju nästan varit vaken i ett dygn? Galet. 

På måndagen så beslutade vi oss för att göra en dunder frukost, blev smoothie, juice och pannkakor. Super gott. Jag åkte hem runt 2 tiden och sen jobbade jag på kvällen. 

Idag ska jag möta upp saknade Amanda som jag inte träffat på 100 år, ska bli super kul! Vi ska äta på Vapiano och snacka massa skit! Kul! Så ska väl börja göra i ordning mig nu, puss och kram!

Silver, min bebis!
Glömt berätta att jag köpt en kappa oxå! Här ser ni den!

såhär fin va en utav hästarna i söndags. Han hade haft halstäcke så vet ej hur han lyckades bli så lerinpackad. 



Bffs since 2007. 
Lilla matcho har boxvila och måste promeneras med varje dag. Morgon och kväll. Han är oxå en liten gullis jag tycker om lite extra. 




// Josefine 

Josefine | |
Upp