Cravings i massor


I torsdags fick vi ju då popcorn på matten och efter det startade något beroende så jag har tryckt i mig popcorn hela helgen. När jag väl börjar så kan jag typ inte sluta så det blir bara påse efter påse. En annan sak, kanske snäppet nyttigare, som jag har blivit nästintill beroende av är avokado. Förut tyckte jag verkligen det smakade öronvax och jag har smakat det kontinuerligt för att se om min smak har ändrats. OCH PLÖTSLIGT HÄNDER DET. Satt på jobbet och tvingade i mig en halv avokado för att det inte fanns något annat och det var ett 11-timmars pass så jag kände mig tvungen. Höll nästan på att spy ett antal gånger och ändå ville jag ha mer på kvällen när jag kom hem. Låter som det är cigaretter jag testat typ hahahaha. Men i alla fall så har jag ätit typ en avokado varje dag sedan dess och jag tröttnar aldrig. Det är fan love.
 
I veckan så är det inte så mycket som händer förutom två redovisningar; en i historia och det där i svenskan som jag veeeerkligen måste öva på för det är inte ens klart. Ska försöka sätta mig med det idag trots att motivationen ligger på botten och kämpar för att andas. Ska försöka vara påhittig i matlagningen också, sugen på något sådär riktigt gott som man inte kan sluta äta av för jag har ätit så jävla (ursäkta språket) tråkig mat senaste dagarna pga brist på råvaror så det är dags nu.
 
Ha det bra!
 
/Clarissa
Clarissa | |
Upp