97days to 18

Hej vänner!

Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av att det är fredag, de gör inte jag. Sista lediga fredagen haha nästa vecka börjar ju skolan! Men de ska faktiskt bli skönt att komma igång med lite rutiner igen.

97 dagar kvar tills jag blir 18, kan tiden gå fortare? Mindre kul att fylla år sist av alla haha.. Men men.

Har äntligen kommit igång med körkortet, har dragit ut på de sååååå länge men nu har jag övningskört hela sommaren o de har gått så bra. Min kusins tjej övningskör med mig o mamma oxå så de är jätte kul! Idag åkte jag hem till henne oså köpte vi lite fika och pluggade teori, mycket enklare o roligare att plugga tillsammans. Jag tar mig aldrig tid att sätta mig ner o läsa i boken annars.. Efter vårt teoriplugg kom mamma o hämta oss oså övningskörde vi lite, kul :)!

Imorgon ska jag rida första gången på hela sommaren, super pepp. Och på söndag är första helgpasset på sommaren oxå. Men har mina duktiga lärlingar så allt kommer gå jätte bra! 

Kram Jossan

Josefine | |
Upp